Sunday, January 11, 2009

新年新期望

新的一年,许下新的期望。
这是每年必做之事。
二十年来如此。
今年当然也不能例外。

不过呢,回顾这二十年,发现每年自己许下的期望都鲜少会实现。
那这年呢,不如就嘴贱点,百无禁忌地许下愿吧。哈。

前半辈子都没尝过科目被当掉的滋味,若能让我当掉一科,小女子必定感激不禁。
若能在一个学期内当掉每一个科目,必然此生无憾啊。
希望新的一年内可以尝尽所有美食,就算吃到痴肥也在所不惜。
希望自己在新的一年能霉运当头,尝尝人有三衰六旺的那三衰。
也希望自己天煞孤星,能孤独终老。

反正也不会实现。
只要能博君一笑,娱人娱己,说说玩玩又何妨。

4 comments:

Anonymous said...

何出此言?唔通施主印堂发娇,红娈星动?係唔係应该咒吓你嘅愿望冇一件实现得到咧? 不过你嘅最后一个愿望你都差唔多完成咗20%咯,再接再励啦!我会响终点嗰度等你驾!不过如果大吉利是实现嗮,係时候去买六合睇吓时运高定係低咯~

百无禁忌啦!

原来用广东话嚟俾comment真係好艰难驾...



from,
非常之得闲嘅慈姐

dut dut said...

请问阁下用了多少个小时来写此留言?

jiaji said...

你现在是在刺激我还是晒命 leh har??

不过勇气可加.. 我就不敢咯... 我很衰多口的.. 不好的东西一讲就中... hehe, 所以我还是不要祝你愿望成真比较好... =P

Anonymous said...

嗯..差唔多一个小时零八分钟零八秒咁啦!D湿碎嘢边度会难倒慈姐我咧?哇哈哈你得闲试吓啦!几好玩架! ^.^